onsdag 21 mars 2012

inte så flitig...

Känner mig inte så flitig i mitt bloggskrivande :/ kanske saknas inspirationen eller så skriver jag för mycket på jobbet, så att det liksom inte finns något kvar.
Det har i alla fall varit vårdagsjämning och nu märks det även i vårt snöiga norrland att våren är på G. Det märks på Mälvin också som känner av varenda löpande tik som finns i närheten. Han vandrar av och an och vill ut hela tiden och nosen är vädret för att dra in alla tjej dofter som finns på flera kilometers radie.
Snart är det påsk!! och jag ser så fram emot det, då mina nära och kära kommer hem. Läääängtar!! speciellt efter att få pussa på lille Elliot.





1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder!
    Ja snart är det påsk, jisses vad tiden går.
    Skönt med lite längre ledighet än en vanlig helg så ni kan få rå om lillgosingen ordentligt:)
    Full rulle nu vill jag lova;)
    Ha de gottis och krama om varandra från mig!

    SvaraRadera