lördag 25 februari 2012

Oj vad tiden går....

Nu på måndag så börjar lille Elliot på dagis!! hans föräldrar har i dag varit ute och handlat det han behöver för att vara på dagis då pappa jobbar och mamma pluggar. Det känns som att han redan är så stor! I april så är det ett år sedan dopet och jag minns det som ett otroligt vacket minne. Vid det tillfället blev naturligtvis mycket speciellt, då det lilla barnets alla nära och kära fanns där och alla med samma syfte - att välkomna denna lilla kille till världen och till familjen. Mitt syskonbarn Madeleine sjöng en sång som var så fin i det här sammanhanget. Lyssna gärna på orginalet.
http://www.youtube.com/watch?v=X1RFKHj8rU4

Jag är helt övertygad om att lille Elliot kommer att stormtrivas på dagis, då han är en aktiv och social kille. Jag hoppas som mormor att jag snart får komma och hämta på dagis, och få lite tid tillsammans. För tiden går ju så fort!!!
                                                    den lilla fina fina familjen, på dopdagen
                                                 gudmor Madde och Elliot på dopdagen

1 kommentar:

  1. Lilltussen♥ -ett litet charmtroll är vad dom får till dagis! (är det lite mormorfarmor dikt över det uttalandet kanske??;)
    Tror också han kommer att stortrivas med en massa kompisar och roliga grejer som händer hela tiden!
    Kram från farmor

    SvaraRadera