lördag 28 januari 2012

Vitt vitt vitt ....

Dagens skogspromenad bjöd inte på någon sol, men ett landskap som är vitt vitt vitt. Det är ju som inne med vitt, men det behöver brytas med någon accentfärg, som det heter i inredningsvärlden. Som vanligt är kameran med, om än inte motiven blir så variationsrika.







Fredagskvällen tillbringades på afterwork med arbetskamrater. Det är alltid lika trevligt, om än man är ganska så trött när fredagen kommer. Men av någon konstig anledning så finns alltid lite extra krafter när något trevligt vankas. Vi var på en sportpub, åt middag och pratade i sofforna, det var mycket folk, men trivsamt. Helt plötsligt där vid 23.00 så bytte lokalen skepnad!! in rusade en massa ungdomar, ganska på gasen och helt plötsligt kände jag mig som den äldsta i hela lokalen!! hejade på några gamla kompisar till min yngsta dotter, sedan tog jag och min kollega våra ryggsäckar och smög ut ur lokalen. Inga morsor på stan, här inte :) En stund senare kom min kära gubbe och hämtade mig :) som han alltid gör <3

1 kommentar:

  1. Så mysigt Mälvin ser ut att ha det!
    Väldans vackra bilder! Skulle vilja ha en roligare kamera -det är ju så kul att fota!
    Klart vi måste träffas när ni kommer ner, lille Frans väntar:)
    Ha de så gott och krama varandra från mig:)
    /Marianne

    SvaraRadera